訪客留言 (44)
johnson1370 於 2009-06-19 05:29 PM 發表:
係呀..你係都係我地一份子黎+ma
LatteLatte 於 2009-06-18 10:05 PM 發表:
 唔理佢啦,俾佢鬧就鬧啦,到時先算
johnson1370 於 2009-06-18 08:55 PM 發表:
甘你自己諗掂佢啦,,, 我之前都係跟佢
LatteLatte 於 2009-06-18 05:50 PM 發表:
 "佢"好難應付到
johnson1370 於 2009-06-18 05:39 PM 發表:
你同吹媽講好左先 唔係你會比佢閙.....星期六如果你黎 就係濠江搵我啦....2點
LatteLatte 於 2009-06-17 07:07 PM 發表:
 好快我就會返黎籃球隊,等下先
johnson1370 於 2009-06-15 08:09 PM 發表:
 你幾時番黎呀..我幾時都比你入番..不過要練勁de喎^^
johnson1370 於 2009-06-15 08:08 PM 發表:
 你幾時番黎呀 我幾時都等你 不過你要練勁de喎..///////=\\\,,,
 
karencj7 於 2009-06-01 04:12 PM 發表:
路過,
c0mM3nT.'
meloveming 於 2009-05-28 03:46 PM 發表:
‘comment ! !~
[ 返回 LatteLatte 的個人主頁 ]