訪客留言 (181)
kk145 於 2009-08-13 04:50 PM 發表:
路過cm一下~~~
ke1636 於 2009-08-09 10:47 AM 發表:
 大M :D
ah_HEiv 於 2009-08-08 04:17 PM 發表:
- Hey .♥coM23nt`
TENGB2 於 2009-08-08 03:23 PM 發表:
M =)
HINEE 於 2009-08-07 10:34 PM 發表:
M 哈哈!!
ah_HEiv 於 2009-08-07 06:19 PM 發表:
- Hey .♥coM23nt`
 
BBBlOve 於 2009-08-05 01:28 AM 發表:
C0Mm3nt 3v3'
小怡怡-0-
z0e_1210 於 2009-08-03 11:10 AM 發表:
下1個大眼娃娃就係你!!
韓國geo ;
水凝,,天使,,蜜糖,,3色,,fresh,,淚眼,,大眼黑con
                                                         只售70蚊1副
日本空運抵港 ;
seeshell,,peach,,Pure,,Adult   
                                只售160蚊1副
有左佢地,,朦珠眼都變龍眼喇*v*
出面市價高達200幾蚊,,仲唔入泥睇下?*v*
另 sell
converse ,, 手繩 ,,
本人親手做的布蝴蝶結像巾 [加左圖喇]
有興趣者可入本 blog 進行選購,,
或直接add ; [email protected]
興趣不大者,,睇下也無妨噢:]
takoka 於 2009-08-01 11:12 AM 發表:
 -   comment ]
takoka 於 2009-08-01 11:11 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 Leafyam 的個人主頁 ]