訪客留言 (56)
freethomas 於 2008-04-20 04:37 PM 發表:
cm............
肚先生 於 2008-04-17 05:10 PM 發表:
人地PO相片都吾得啊?呢D係寫真集,又沒犯法,做乜吾PO得?
繼續放相,吾洗距地!
tonytonyrere 於 2008-04-17 02:34 PM 發表:
白痴婆~
咪po咸濕相啦
dondonooo 於 2008-04-10 11:50 PM 發表:
 你真係LeahDizon??
我有少少信
路過•失望•人 於 2008-04-09 02:58 PM 發表:
你真係 LeahDizon ??
LeahDizon住觀塘嫁咩??
123 於 2008-04-05 05:19 PM 發表:
自己18就好啦!
唔好PO出尼比人睇!
CHEAP
[ 返回 LeahDizon 的個人主頁 ]