訪客留言 (155)
siuka_107 於 2009-07-14 01:41 PM 發表:
c0mm3NT`:)
路人丙 於 2009-07-01 09:31 AM 發表:
 哇~~
你好似係"基"架喎~~~
路人丙 於 2009-06-29 09:52 PM 發表:
 喂~~
你頭痛呀~~
做咩禁住個頭呀??
洗唔洗介紹個精神科醫生比你呀~~
路人丙 於 2009-06-29 09:28 PM 發表:
 

吊你老母~~~
頂你個西呀~~
咁既死樣走上黎QOOZA~~
冇撚野呀~~~
西樣~~
豬西既身材~~
以為係呢度就冇人串9你呀~~
你做乜9用粗口鬧我D正義FD呀~~
8婆!!
死樣到死~~~
有人吊你都偷笑啦~~~
哈~~
開玩笑!!!
你DEI一個~~
我留一個~~
我地係路人甲,乙,丙
正義之組合~~~

仲有~~

D懶正義既朋友...

唔好  係度扮代表呀~~

ka_mable 於 2009-06-26 09:37 AM 發表:
 -y0,>
-第1個留c0mm3nT.3.
-家姐~,你應該5知我系乜水;))
[ 返回 Liz518 的個人主頁 ]