訪客留言 (261)
LonelyGhosT 於 2009-11-05 11:07 PM 發表:
cm呀頎哥=]
cOmm3nT=]
MJting 於 2009-10-24 11:18 AM 發表:
CM!!!
iris_chiu 於 2009-10-21 01:11 AM 發表:
 哥哥.你好靚仔呀;`
我都係同您同1間(精神病房)架x)
LonelyGhosT 於 2009-10-20 03:44 PM 發表:
哇....唔好玩la頎哥!!
cOmm3nT=]
cheunkjaii 於 2009-10-20 01:00 AM 發表:
頎哥"
cOmment"
yukjaiI 於 2009-10-19 12:24 AM 發表:
 高高高高高高`*v*
LonelyGhosT 於 2009-10-16 12:35 AM 發表:
哈佬=]
傻la...冇左你係天水圍點會開心左呀...
冇左個傻仔係到搞笑喎...哈哈!!(講笑姐)
冇左你係到都冇咩人落天秀打波...呢排多數都係係天澤或者天晴座炸...
不過就算你係到都冇咩時間落天秀打波...日日補課補到勁晏...
攰死....
記住回呀^.6
yukjaiI 於 2009-10-14 11:46 PM 發表:
 超級豬頭-3-
c0mment`;)
Wks0726 於 2009-09-10 08:16 PM 發表:
CM-,-
tungjaiii520 於 2009-08-29 02:32 AM 發表:
 
★.Comm3nt for you .v.
[ 返回 LloVeE 的個人主頁 ]