訪客留言 (19)
lau54321 於 2008-05-11 10:23 PM 發表:
路過的...好餓...我要食豬肉...
請問呢到係唔係黃大仙.........
留個cm呀..~~仲有幫下我
我屋企係黃大仙呢到係唔係黃大仙
 
lau54321 於 2008-05-11 09:52 PM 發表:
路過的~~~請問....呢到係唔係深水埗?
~~唉~我又迷路啦...請咁多位哥哥姐姐
幫下手..幫我找路返屋企.......~~路過cm~
3211231234567 於 2008-05-09 09:53 PM 發表:
-0-
 
clownowo 於 2008-05-08 11:00 PM 發表:
 姐姐借晤聲
呢道係邊道呀T.T
 
LoVe_ToByOo 於 2008-05-08 07:22 PM 發表:
我邊有上堂傾計wo...T(00)T尒屈我>^<
LoveAKame 於 2008-05-08 05:51 PM 發表:
賤格上堂傾計~~~
哈!~雖然我都會~~~
加你做fd先~~~
LoVe_ToByOo 於 2008-05-08 05:46 PM 發表:
?!aR?
-3333-
屎答答 於 2008-05-08 02:33 PM 發表:
 hi~!ToBy仔,,你應該知我係邊個...冇野無聊先上黎留言=]
lau54321 於 2008-05-07 08:50 PM 發表:
早晨
[ 返回 LoVe_ToByOo 的個人主頁 ]