訪客留言 (70)
kenisbest 於 2010-08-29 11:58 AM 發表:
CM;
一齊泥支持洪卓立 ;D
9月出新碟;; 請多多支持;; 第五隻大碟;  
http://ken-hung.net/  洪卓立國際歌迷會論壇;;
http://www.yesmagazine.com.hk/special/win7/vote.aspx?id=1
  投洪卓立壹票;1粒中投1次
http://jsg.tvb.com/vote/
   2010勁歌金曲優秀選第二回;; 投洪卓立 - 好友!!!
詳情來我BLOG; 有佢相;
新歌;;洪卓立-無人認領    (國語)
   洪卓立 - 好友
   洪卓立- 眼淚為你留
   洪卓立 - 蘋果樹
   洪卓立 - 你好嗎
pakyuen 於 2010-07-25 02:47 AM 發表:
COMMENT.
onlybaby96 於 2010-07-22 12:03 AM 發表:
c0m;>
Chicken0721 於 2010-07-18 01:12 AM 發表:
★c0mm3nT`
fungwapan 於 2010-07-12 08:33 PM 發表:
cmcmcmcm
jklnm2009 於 2010-07-12 10:21 AM 發表:
♥cM
midas_eshop2 於 2010-07-11 04:38 PM 發表:
唔該``唔該``阻阻你
7月喇,,相信大家都考完試...
恭喜大家先...
熱辣辣暑假又到
我地夜貓貓準備左好多好玩嘅活動
快D上黎睇下啦
唔該~*
 

PS:E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒∼*

KAITY0_0 於 2010-07-06 08:59 PM 發表:
re`
llw_ckl1314 於 2010-06-13 01:23 PM 發表:
55$$對CON..
平..
有意入黎睇睇..
THX
saim0nbaby 於 2010-06-12 06:05 PM 發表:
comment.
[ 返回 M0NBABEV3V 的個人主頁 ]