訪客留言 (378)
|
|
madeinlove 於 2009-04-02 06:29 PM 發表:
CoMMent foR u`
|
|
XINXINBUT 於 2009-04-02 02:53 PM 發表:
xInxInbUt】】到此一遊 |
|
starstarv_v 於 2009-04-01 11:50 PM 發表:
白痴婆!愚人節快樂! |
|
starstarv_v 於 2009-04-01 11:50 PM 發表:
依加無人串啦._.`做朋友囉都話=v=
|
|
chanjaiiiiii 於 2009-04-01 11:46 PM 發表:
其實佢都吾系好想嘈人伽...
佢都吾鍾意嘈人ge...我叫左佢好多次吾好嘈你地伽喇..
佢都有收手啦...
你地都收手啦..
好嗎?
|
|
ching2271996 於 2009-04-01 11:32 PM 發表:
愚人節快樂!v! comment^_____^; |
|
starstarv_v 於 2009-04-01 11:31 PM 發表:
其實無人想嘈^_^做朋友!!!!
|
|
|
chan兄 於 2009-04-01 11:16 PM 發表:
你想點先吾再同彤嘈丫...
佢無聊姐...
吾好同佢玩到咁大啦...
佢做d野系最怪咖啦...
算啦...
吾好同佢嘈啦...
我最多叫佢吾好同你嘈啦...
你都吾好再同佢嘈啦..
好嗎????
|
|
BabeJaneT 於 2009-03-30 11:04 PM 發表:
送你一粒大大既c/\/\
|
|
huanbb 於 2009-03-28 11:59 PM 發表:
C0MMENT`
|
[ 發表留言 ]