訪客留言 (378)
s221500 於 2008-09-03 07:35 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kathy995 於 2008-07-24 01:10 PM 發表:
I give you a comment-____-
 
ling0708 於 2008-06-29 05:29 PM 發表:
咁我都留番個c/\/\仔比你哇~       >_______________^
yanchan1005 於 2008-06-12 08:42 PM 發表:
Halo''
留左個靚靚cm俾你啦..
呵呵''
l0vejohn 於 2008-06-10 08:41 PM 發表:
 h! h!
 
c/\/\    Cm.../____\`
  
喲''^___________^''
evalau 於 2008-04-22 06:31 AM 發表:
詩雅到此一遊!
~~ (詠彤)~~ 於 2008-03-24 11:11 AM 發表:
      ∼∼Mandy∼∼  你個blog到唔錯呀!!!!
queenie997 於 2008-03-20 09:24 PM 發表:
HI
[ 返回 MANDY1996417 的個人主頁 ]