訪客留言 (2605)
|
yun1997820 於 2009-11-07 12:30 PM 發表:
你打d咩死傻佬.打好d d字先la.都唔明你講咩.人地都話唔會鍾意你la.你仲講咩呀
|
|
yun1997820 於 2009-11-07 12:28 PM 發表:
我承諾.我一生人入面,最愛既,係e加愛既人,我會諗住同佢壹生壹世,我會愛佢,愛到死
|
|
|
I Love You 於 2009-11-07 12:05 PM 發表:
我理得你係邊個?我鍾意賫係傻女唔理傻仔同1個唔知邊個!我唔會話比你知我係邊個!每日我都會跟住傻女(我知佢住係邊:大x村泰x樓15-17樓)
|
|
chung_m 於 2009-11-06 09:53 PM 發表:
To I l0ve y0u`.
差咁啲野未講完Tim.既然你識得人地` 點解又唔講埋你自己係邊個?__? 你唔見得光架?偷偷摸摸咁a_a.. 你睇左邊套電視劇要學人地啲對白\v/` 「我會1直等你架..等到你愛我果日..」<--你遲啲係咪想咁講/\▽/\ 人地都唔知你係乜水又話中意人0rz.
你試下係條街啊.搵個人話."嘩~小姐我好中意你呀~" 咁又會點呢-v-!? 你呢啲行為好搞笑(= 仲有啊..唔該你..你打好啲字先黎搶;) 啊.仲有你1定唔夠人搶` 人地用隻手黎搶.唔通..你用把口黎咬人xddd!?
欺文人..口係唔夠手搶架喇.算吧啦你`放棄啦!!
退1步海闊天空=▽= |
|
chung_m 於 2009-11-06 09:43 PM 發表:
To i l0ve y0u-3-`.
欺文人.你打啲野笑親我/\3/\`. haha.欺文人.你打好啲字先黎搶啦-v- I love you-_-老土名..
你係幾多年前既人黎-___-? 50年代!? 哦..我知你點解要做訪客喇欺文人. 因為你依家步緊操xdd. 步緊操就唔好上Qz喇. 你真係咁愛佢既話就打電話俾佢講清楚啦~
君子動口不動手.相信你都認你自己係君子.. 咁你咪打電話俾佢囉`何必要打字咁動粗呢!?
有失身份啊欺文人a____a! |
|
MeiMei__0214 於 2009-11-06 09:33 PM 發表:
嗯!
傻女=]
|
|
yun1997820 於 2009-11-06 09:31 PM 發表:
佢話一世都唔會受你呀,同埋你打錯字呀欺文人(傻仔上)
|
|
|
I Love You 於 2009-11-06 09:27 PM 發表:
人係有戀愛自由,你吹咩!同埋我係欺文人呢嫁唔爆粗嫁.
|
|
katrina21761 於 2009-11-06 09:20 PM 發表:
♥CoMm2nt♥
By ♥葉仔
|
[ 發表留言 ]
你唔好玩無名呀on9仔.真係好撚想屌9你lo,一地話明唔會鍾意你,你仲係度嘈撚生晒
傻撚左呀,正一on9仔.d字又唔撚識打,搶咩啫.返鄉下la你.老土.打i love you.你出去小心d我叫人幫手打你呀.你唔撚知我邊個啫.