訪客留言 (138)
Ming13146 於 2012-07-09 03:34 PM 發表:
58 ] ㄖ°*" Cmcm]=" |∥×°】
SuperBabiiChu 於 2012-07-08 08:09 PM 發表:
爱你爱你爱你~~COMMENT
SuperBabiiChu 於 2012-07-08 08:08 PM 發表:
我已习惯失恋的难过,;P
SuperBabiiChu 於 2012-07-08 08:07 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
SuperBabiiChu 於 2012-07-08 08:06 PM 發表:
你宜家开心吗?难过了。
SuperBabiiChu 於 2012-07-07 06:40 AM 發表:
哈哈。好一句是但~;p
SuperBabiiChu 於 2012-07-05 01:39 PM 發表:
老婆仔,爱你∼∼你甘都可以比人踢出校,我又5见系甘。
SuperBabiiChu 於 2012-07-01 05:55 AM 發表:
你劲啦、甘都比人退学。
rio789 於 2012-06-30 10:02 PM 發表:
CM:~
SuperBabiiChu 於 2012-06-30 09:46 PM 發表:
咩叫甘好死?挂住你得5得?!xd   不过宜家做5到同学lu~~sosad
[ 返回 MiKa0812 的個人主頁 ]