訪客留言 (90)
|
|
YaM_PoTaTo 於 2009-07-14 12:16 PM 發表:
OK,THX`
c0mm3nt` |
|
YaM_PoTaTo 於 2009-07-08 10:57 PM 發表:
我想問下你..知唔知家喬個q00za !?
|
|
YaM_PoTaTo 於 2009-06-16 03:55 AM 發表:
識董家喬&黃章,雪儀嗎?
|
|
YaM_PoTaTo 於 2009-06-16 03:53 AM 發表:
唔洗問啦
我咪就係你個fd 個fd lor
wakakaka
彭彭,鄧x瑩,盧x聰 ge fd
同埋翔...個D啦
|
|
YaM_PoTaTo 於 2009-06-13 02:28 PM 發表:
嗯=]
|
|
YaM_PoTaTo 於 2009-06-13 12:49 AM 發表:
你好....
我係你個fd個fd
唔知我係邊個?
就問你D fd啦
路過...
|
|
ching96725 於 2009-06-04 03:34 PM 發表:
見唔唔見有個CM飛埋黎阿?
~~~~~CM
|
|
ho9693 於 2009-05-19 09:21 PM 發表:
comment for you~*-3-
|
|
sidney9675 於 2009-04-27 04:47 PM 發表:
嗨~
記得我嘛?
送你一個cM``xD
|
|
shan3435 於 2009-04-19 04:16 PM 發表:
李嘉誠-[]-
同校滴說-.- 珊珊珊珊`到此一遊 送你一粒大cOmm3nT` 要回滴說>333333 |
[ 發表留言 ]