訪客留言 (292)
Hibako 於 2009-01-06 11:04 PM 發表:
KONG兄補番新年快樂&冬日快樂-,-
CM+1;D
kainganngan 於 2009-01-06 08:41 PM 發表:
 *吾識既!?
     睇到尒話食煙..
                          所以禾叫尒吾好食咁多姐!?
      路過的^o^']
kainganngan 於 2009-01-04 09:39 PM 發表:
 吾好食咁多喇!?
      好傷身嫁@o@']
chris061324 於 2009-01-04 01:57 PM 發表:
Comment(:
鬼戀';! 於 2009-01-03 10:53 PM 發表:
cM';!
4u@__@'|
m134679 於 2009-01-02 04:18 PM 發表:
CM....
wwaiyi 於 2009-01-02 12:22 PM 發表:
c0mmentZ`;]
wwaiyi 於 2009-01-02 11:46 AM 發表:
c0mmentz`!;)
 
YHWH22 於 2009-01-02 11:28 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
wwaiyi 於 2009-01-02 11:26 AM 發表:
c0mmentz`:>!
[ 返回 Mr_kong 的個人主頁 ]