訪客留言 (30)
|
|
judyforever 於 2009-06-08 06:17 PM 發表:
哈哈;
你地好好人:]
幫我鬧條mk仔..
送左好多cm比佢;;
青x2好勁=}
打左咁多字^w^
|
|
kaifaiung 於 2009-06-08 04:18 PM 發表:
你睇你個傻系 幾撚多人上黎屌鳩你^^
你知唔撚知醜嫁^^?! 搞撚到ME個CM都睇唔撚到喇 你話你係唔撚係衰^.< ME個judy bb 你都夠膽串>_< 你呢單野 貼錢都搞唔撚掂喇 碌撚 你老母生你出黎 柒下柒下咁 成日比人屌既你 狄你老母去打把啊嗱^^ 左撚住個地球轉^^ 總要留言比自己 你識唔撚識用qooza嫁^^?! 大陸仔^.< 仲要影相?! 你街都唔撚好出忝啊^^ 你比人點撚左相喇 傻系^.< 你都比人屌撚到咁 你仲唔撚識化? judy bb 我打左好多字啊>v< 叻唔叻阿=3= 啜>33< |
|
kawaiiKuromi 於 2009-06-08 03:46 PM 發表:
咁就當然啦...
唔打咁多野佢點會明?
我驚佢依家都唔明tim牙= =
|
|
MY_LOVE_YAN 於 2009-06-08 03:34 PM 發表:
講得岩`您打左咁大偏既`哈哈=]
|
|
MY_LOVE_YAN 於 2009-06-08 03:32 PM 發表:
青青=]講得岩`
|
|
kawaiiKuromi 於 2009-06-08 03:12 PM 發表:
re my love yan:
欣, 唔好咁燥..
依啲人要同佢講道理....
|
|
kawaiiKuromi 於 2009-06-08 03:08 PM 發表:
死傻系!!
你好撚樣衰囉~ 串一串人就攪到成村人踩上黎 檢討下啦... 不過都好GE 證明你幾撚有吸引力牙!!! 人地令唔令, M唔MK關你事咩? 咁撚多口水.. 咁多野講咁就比個任務你啦.... 你含撚住你條撚先好講野! 知冇? 等你咁多意見牙拿 仲攪到成村人特燈咁遠水路黎你到 太辛苦同鄉們了~ 可? -------------------------------------------------------------------------------------------- RE 你個CM: 你又知人地用啲相係假GE? 就算係假GE, 都唔代表啲咩!! 你吹人唔脹... 不過唔好吹好啲~ 最近天氣唔係幾好... 吹到人地病就唔係好... 人地果啲咩咩wingpig, 7chun, my love yan, kaifaiung果啲都好過你... 人地都係用自己個名黎自己話自己.. 唔似得你係到話人...
係!你講得冇錯!
你要表達一下你自己個意見係冇錯,
可能judy係你心目中真係唔令..
但係你話人都要有個限度
你咁樣話人就係你唔岩....
其實一個人一定有人中2你, 有人唔中2你...
你亦都一樣...
如果我話judy佢開qz留言係冇預左俾人批評, 亦都冇諗過會俾人讚呢?
會唔會係你自己諗得多咗呢?
你話佢自己思想有問題... 倒不如話下自己啦..... 雖然佢係走去del咗人地話佢唔令果啲 cm..
但係如果我係佢, 我都會咁做....
我相信好多女仔都會囉...
女仔對依啲野好敏感...
唔似得你咁有風度...
就算佢del咗又點?
qz係佢ge, 佢中2點就點嫁啦~
係咪先?
judy咁做唔一定係想話自己令囉~ 唔該你唔好扮哂了解人啦!!! 你又知佢唔夠你串ge?
又係到扮了解人...
佢唔洗搵人串都有人串你囉...
鬼叫你咁樣話judy咩? 你話人地煩, 有冇諗過自己?
你根本就係一個自我中心ge人...
個世界唔係得你一個!!!....
要諗下其他人....
p.s:
句句粗口唔代表自己勁....
你有冇留意你自己都有粗口ge地方?(我冇話自己冇講..)
唔好話自己低bb...
好多事都要多方面去諗.....
唔好一般見識.... |
|
MY_LOVE_YAN 於 2009-06-08 02:34 PM 發表:
您講乜撚野呀`
您搵d尿照下您個柒樣啦`
講講講`講乜撚野呀`
您老母個臭系`
|
|
Mrlokkk 於 2009-06-08 02:08 PM 發表:
好過wingpig.7chun呀...
用埋d假相... 係咪柒得制唔用自己d真相呀? 7chun真係7chun... wingpig真係豬... 我好似冇去個mk小妹妹qz串囉... 好似係佢自己走黎串先既... 佢係qz開得俾人留言就預左俾人批評架啦... 根本佢自己思想有問題... 人地又唔係淨係可以話佢令... 但係佢自己呢...就走去del左人地話佢唔令個d cm.. 咁仲唔係有問題... 仲唔係想話自己令? 仲要on99唔夠串搵人串... 我令唔令仔都好過咁既mk小妹妹... del人地話佢樣衰個d cm咁係度泠令咁... 好煩囉你地... 你地唔煩我都煩啦... 留個cm仔表達下自己意見姐... 就俾你地煩足咁耐... 淨係同個小妹妹傾都好過俾你地呢d9唔搭8既人煩.. 仲要泠係野咁.. 個個咩my love yan...同個咩kaifaiung仲kai... 句句粗口就可以話自己勁? 低bb咁... 我都唔撚想同你地呢班mk達人嘈.. |
|
MY_LOVE_YAN 於 2009-06-08 11:57 AM 發表:
串鳩我個JUDY BAYY`
您係咪唔撚知個死字點撚樣寫呀..!?
您話我個JUDY`
有口話人冇口話自己囉`
柒咕嚕` |
[ 發表留言 ]
[ 返回 Mrlokkk 的個人主頁 ]