訪客留言 (92)
CraZyyU_1118 於 2009-05-06 08:25 PM 發表:
comment
NHKandTKP 於 2009-05-03 09:48 AM 發表:
好多謝你地既CM ,sorry啊,lee排我唔得閒所以無回你地,謝哂招呼唔到
handsomerita 於 2009-05-02 07:11 PM 發表:
A BIG BIG COMMENT*
FOR YOU**
RE!
handsomerita 於 2009-05-02 07:10 PM 發表:
喂!鈞哥!我係黃詩蕾阿!!!
cm""
BaBE_1230 於 2009-04-27 08:44 PM 發表:
*0*;cms;)
ngyuichit 於 2009-04-26 10:12 PM 發表:
路過cm
[   你的樣子如何,你的日子也必如何  ]
       在高登你惡搞一定有前途!!!! 
仲有~~
 
你真係好令仔xd~    
TracyCheng05 於 2009-04-26 09:30 PM 發表:
Comm3nt=]
要回禮啊!!#___#
HEY__Mik0 於 2009-04-26 06:51 PM 發表:
響人全朵-_______-
玩野ah
baby_0v0 於 2009-04-26 05:36 PM 發表:
你張相好白痴-,-
kayjaiii 於 2009-04-26 05:06 PM 發表:
 HEY; KAI子;p
[ 返回 NHKandTKP 的個人主頁 ]