訪客留言 (140)
pineapple202 於 2009-07-13 10:25 PM 發表:
真係識貨!!
 
首歌係Britney唱ge Out From Under!
 
上網搵唔倒可以叫我sd俾你!!
 
佢d歌好多都好正ga!!!=]
KI_26 於 2009-07-07 09:24 AM 發表:
 
 "♥cOmment"要回牙
bcyvsecy 於 2009-07-03 11:12 AM 發表:
 
路過;;;
 comment
回喔=]]''
BEWARE 於 2009-06-29 11:09 PM 發表:
`comment
 
riccolee 於 2009-06-25 10:33 AM 發表:
 路過~~做個FD??CM》
BBYAN610 於 2009-06-17 12:28 AM 發表:
 你比你Msn我啊,;>
BBYAN610 於 2009-06-15 07:10 PM 發表:
 http://profile.qooza.hk/mingmeimei
e個啊.是你嗎?我沒看錯吧?
BBYAN610 於 2009-06-15 06:46 PM 發表:
 hA;不是啦.
你也美了很多吧.
考試加油啊=]


bcyvsecy 於 2009-06-13 11:57 PM 發表:
 
 comment=]]''
請回你既神性既cM比我啦=]]''
我等你嫁^V^
BBYAN610 於 2009-06-13 05:44 PM 發表:
 丁丁;>
我系小哎.我見到有人用你d相-3-
[ 返回 Natalie0812 的個人主頁 ]