訪客留言 (140)
|
|
pineapple202 於 2009-07-13 10:25 PM 發表:
真係識貨!!
首歌係Britney唱ge Out From Under!
上網搵唔倒可以叫我sd俾你!!
佢d歌好多都好正ga!!!=]
|
|
KI_26 於 2009-07-07 09:24 AM 發表:
"♥cOmment"要回牙 |
|
bcyvsecy 於 2009-07-03 11:12 AM 發表:
路過;;;
comment
回喔=]]'' |
|
BEWARE 於 2009-06-29 11:09 PM 發表:
`comment
|
|
riccolee 於 2009-06-25 10:33 AM 發表:
路過~~做個FD??《CM》
|
|
BBYAN610 於 2009-06-17 12:28 AM 發表:
你比你Msn我啊,;>
|
|
BBYAN610 於 2009-06-15 07:10 PM 發表:
http://profile.qooza.hk/mingmeimei
e個啊.是你嗎?我沒看錯吧? |
|
BBYAN610 於 2009-06-15 06:46 PM 發表:
hA;不是啦.
你也美了很多吧. 考試加油啊=] |
|
bcyvsecy 於 2009-06-13 11:57 PM 發表:
comment=]]''
請回你既神性既cM比我啦=]]''
我等你嫁^V^ |
|
BBYAN610 於 2009-06-13 05:44 PM 發表:
丁丁;>
我系小哎.我見到有人用你d相-3- |
[ 發表留言 ]