訪客留言 (12)
natalie0716 於 2009-06-08 01:38 PM 發表:
NICOCO
考試比心機啊!
一定可以搞店啊龜戈科GA!^^
Maggie0808 於 2009-06-08 01:32 PM 發表:
Nicole : 加油a!!!!!大家一齊努力...
          我好想同你地一齊讀高三a....
          今年識到你,我好開心a...
          hope 明年高三可以見到你!!!!
          我會努力ga la....
                          
[ 返回 Nicole_hoi 的個人主頁 ]