訪客留言 (440)
pgjudy 於 2009-06-29 02:05 PM 發表:
做咩鎖blog既?-  .-'
CoMmEnT!!!
cOmMeNt!!!
CoMmEnT!!!
 
MaNTeK 於 2009-06-28 12:20 AM 發表:
唷=v= halo=]
Miya_sonson 於 2009-06-27 03:35 AM 發表:
-C♥mm3nT-
Ocheung0 於 2009-06-26 01:45 PM 發表:
Re :  KimI

-V-個PW自己估拉你咁醒!'
賢重太吸引我去睇喇>V<
如果可以真系同佢合到照就好喇/__\
issacngai 於 2009-06-25 10:27 PM 發表:
我好耐冇黎了……沒有遺忘我ma.?
Comment  for   u
1定要回牙
by    鋒
KLD1 於 2009-06-25 12:26 PM 發表:
哇' 我見到你同金鐘罩既合照拉;D
KLD1 於 2009-06-25 12:22 PM 發表:
日日剩系識得掛住金賢重;p
KLD1 於 2009-06-25 12:20 PM 發表:
死仔;`Blog Pw系咩也?
DoRIs886 於 2009-06-22 07:16 PM 發表:
鼠 'v'
Comm2nt For You
QQ250494707 於 2009-06-22 03:06 PM 發表:
comment=]
[ 返回 Ocheung0 的個人主頁 ]