訪客留言 (538)
tim1314 於 2009-08-26 06:28 PM 發表:
路過都吾留cm咖你..
乜你咁咖..
吾留cm..
你知吾知規矩咖..
去完人地個主頁或者blog都要留cm咖ma..
你自己吾留咁人地都吾會回禮比你咖喇..
你自己都想人地留cm比你咖..
咁你自己又吾留..
冇禮貌..
冇規矩..
冇大冇細..
吾留cm..
乜你媽媽冇教你咖咩..
你去人地個主頁或者blog都要留cm咖ma..
冇禮貌!!!!!
MAtthew6D13 於 2009-08-26 06:22 PM 發表:
你係邊個姐....
Bella607 於 2009-08-26 11:54 AM 發表:
 CoMm3nT=]''
Macy624 於 2009-08-25 06:51 PM 發表:
☆c0mm3nT★
☆c0mm3nT★
☆c0mm3nT★
☆c0mm3nT★
☆c0mm3nT★
回喔xD
MAtthew6D13 於 2009-08-25 12:06 AM 發表:
你係??
chowex 於 2009-08-24 06:29 PM 發表:
 c0MM3nT^^
hapi_kAyI 於 2009-08-24 05:07 PM 發表:
C0MM3NT;`
kiki9797 於 2009-08-24 04:49 PM 發表:
CM
carman0405 於 2009-08-24 04:44 PM 發表:
路過...
comment=]
 
SIUKAIBABII 於 2009-08-23 07:25 PM 發表:
小蓓 CM;)
 
[ 返回 Puikibabeee 的個人主頁 ]