訪客留言 (27)
|
|
YINGGGG417 於 2009-04-30 12:48 AM 發表:
瑛::
sorry喔,,遲左幾日先同你講生日快樂..
但唔緊要la..我宜家同你講都係一樣姐!!!
小女祝你越大越令女喔!!
最緊要係身體健康la!!
|
|
tamsljq 於 2009-04-27 09:52 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Winifred_Lam 於 2009-04-27 12:58 PM 發表:
Happy Birthday...=]
ComMeNT 要回既喔!!! >3<
By. 媛媛 |
|
hoyi13_14 於 2009-03-29 11:26 AM 發表:
*cm
|
|
X23215886 於 2009-03-13 10:38 PM 發表:
唔洗估
|
|
X23215886 於 2009-03-07 02:06 PM 發表:
我有個妹妹 你識佢佢識你
|
|
loveconan 於 2009-02-01 07:24 PM 發表:
cm你
|
|
KaTiE_SzE 於 2008-12-24 09:41 AM 發表:
MeRrY x"MaS
cM到-"思" |
|
X23215886 於 2008-11-14 07:05 PM 發表:
黃大仙
|
|
X23215886 於 2008-11-14 07:03 PM 發表:
估下我係邊個
|
[ 發表留言 ]