訪客留言 (1251)
Mok仔 於 2008-06-22 01:52 PM 發表:
 蘊...你係唔係識夢夢喇?  回答我喇 唔該...=]
sun357 於 2008-06-22 09:13 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
sunnyfong 於 2008-06-20 11:19 AM 發表:
你紀時打俾我阿64129771
sunnyfong 於 2008-06-20 11:19 AM 發表:
你紀時打俾我阿64129771
miki7321 於 2008-06-18 08:27 PM 發表:
 hal0`你好呀..我係你既fans丫..`
你好令女丫你唱歌都好好聽啊..我好中意你d歌嫁..`
 
加油丫..支持你喔`..
kin2003cn 於 2008-06-18 07:44 PM 發表:
你好靚女...................
HotCha520 於 2008-06-18 07:34 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
dan062 於 2008-06-18 07:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kammy 於 2008-06-18 09:48 AM 發表:
hello!李蘊你唱歌真係好好聽呀!祝你一日比一日令女呀!
加我msn得唔得呀?得就加我la!
cookies1111 於 2008-06-16 11:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 RENEEBLOG 的個人主頁 ]