訪客留言 (21)
|
|
BeLlA41 於 2009-07-30 01:07 AM 發表:
................==.......==................ hahahahahahahaha
what do u mean ROSALINE
|
|
JORIANA 於 2009-07-28 02:51 PM 發表:
Comm3nt=]`` |
|
JORIANA 於 2009-06-22 08:31 PM 發表:
don't be sad
Do you know who is the sad people in the world?
Let me tell you there are the people who don't have mum or dad.
they need help
so
don't be sad!
If you sad I will T-T
|
|
ckmcheyanne 於 2009-06-17 02:08 AM 發表:
cOmment=.
|
|
lucy426 於 2009-06-16 08:36 PM 發表:
c0mment......
|
|
JORIANA 於 2009-06-16 08:16 PM 發表:
COmMenT.....:]
|
|
treena 於 2009-06-16 02:09 PM 發表:
c0mmEnT~ |
|
BeLlA41 於 2009-06-13 09:04 PM 發表:
NO U ARE RIGHT!!!
|
|
RosaAliNe 於 2009-05-31 11:10 PM 發表:
ThX..
|
|
nickybear 於 2009-05-10 08:22 AM 發表:
第2個=]
c0menT!!~
|
[ 發表留言 ]