訪客留言 (131)
leeben5354 於 2010-06-19 01:04 PM 發表:
6月19號@@我又黎了!我的朋友~
你好呀!~
我好好呀~
近排點~
無咩點~
身體好嗎?
咪又係禁既樣~
點叫你好呀?
你鐘意啦~!
我好掛住你呀!
你個個都禁講嫁啦!
我想比個comment你
重點:你咪比lo  我唔會回嫁!~
leeben5354 於 2010-06-16 10:20 PM 發表:
端午節 快樂囉 ★ ★ ★  ★     ★    
  ★  ★ 《端》《午》《節》   ★    
& •°∴°﹒☆° 《快》 《樂》  ‘   
★      ★      ‘ ★   
我把幸福傳給你,希望你喜歡
祝福  端午節快樂
事事如意, 快樂如願,未來一帆風順
╭ ┴ ┴ ─ ─ ─ ─ ─ ┴ ┴ ╮
│         │\|/
│ ●     ● │─☆─
│○  ╰┬┬┬╯ ○│/|\
│   ╰─╯   /
╰ ─ ┬ ○ ─ ─ ─ ─ ┬ ○ ╯
╭ │端午節快樂!│╮
 
comment comment comment comment comment comment comment
leeben5354 於 2010-06-16 10:19 PM 發表:
端午節 快樂囉 ★ ★ ★  ★     ★    
  ★  ★ 《端》《午》《節》   ★    
& •°∴°﹒☆° 《快》 《樂》  ‘   
★      ★      ‘ ★   
我把幸福傳給你,希望你喜歡
祝福  端午節快樂
事事如意, 快樂如願,未來一帆風順
╭ ┴ ┴ ─ ─ ─ ─ ─ ┴ ┴ ╮
│         │\|/
│ ●     ● │─☆─
│○  ╰┬┬┬╯ ○│/|\
│   ╰─╯   /
╰ ─ ┬ ○ ─ ─ ─ ─ ┬ ○ ╯
╭ │端午節快樂!│╮
 
comment comment comment comment comment comment comment
leeben5354 於 2010-06-15 02:29 AM 發表:
615號~@@  (I . v . I)
comment~@@
marco2517 於 2010-06-14 01:37 AM 發表:
c0MmEnt-v-;
fung__322 於 2010-06-13 03:09 PM 發表:
C0mm3nT<3妹妹我愛你>3<"
jaff334 於 2010-06-04 05:24 AM 發表:
             cM =>
anthonylau52 於 2010-06-03 11:00 AM 發表:
'C'om'M'ent...
siuaQa 於 2010-06-01 07:41 PM 發表:
cm
IcE_Po 於 2010-05-30 07:24 PM 發表:
CoMMenT=]]
[ 返回 SHANXS 的個人主頁 ]