訪客留言 (131)
|
|
leeben5354 於 2010-06-19 01:04 PM 發表:
6月19號@@我又黎了!我的朋友~
你好呀!~
我好好呀~
近排點~
無咩點~
身體好嗎?
咪又係禁既樣~
點叫你好呀?
你鐘意啦~!
我好掛住你呀!
你個個都禁講嫁啦!
我想比個comment你
重點:你咪比lo 我唔會回嫁!~
|
|
leeben5354 於 2010-06-16 10:20 PM 發表:
端午節 快樂囉 ★ ★ ★ ★ ★
★ ★ 《端》《午》《節》 ★ & •°∴°﹒☆° 《快》 《樂》 ‘ ★ ★ ‘ ★ 我把幸福傳給你,希望你喜歡 祝福 端午節快樂 事事如意, 快樂如願,未來一帆風順 ╭ ┴ ┴ ─ ─ ─ ─ ─ ┴ ┴ ╮
│ │\|/ │ ● ● │─☆─ │○ ╰┬┬┬╯ ○│/|\ │ ╰─╯ / ╰ ─ ┬ ○ ─ ─ ─ ─ ┬ ○ ╯ ╭ │端午節快樂!│╮ comment comment comment comment comment comment comment
|
|
leeben5354 於 2010-06-16 10:19 PM 發表:
端午節 快樂囉 ★ ★ ★ ★ ★
★ ★ 《端》《午》《節》 ★ & •°∴°﹒☆° 《快》 《樂》 ‘ ★ ★ ‘ ★ 我把幸福傳給你,希望你喜歡 祝福 端午節快樂 事事如意, 快樂如願,未來一帆風順 ╭ ┴ ┴ ─ ─ ─ ─ ─ ┴ ┴ ╮
│ │\|/ │ ● ● │─☆─ │○ ╰┬┬┬╯ ○│/|\ │ ╰─╯ / ╰ ─ ┬ ○ ─ ─ ─ ─ ┬ ○ ╯ ╭ │端午節快樂!│╮ comment comment comment comment comment comment comment
|
|
leeben5354 於 2010-06-15 02:29 AM 發表:
6月15號~@@ (I . v . I)
comment~@@
|
|
marco2517 於 2010-06-14 01:37 AM 發表:
c0MmEnt-v-;
|
|
fung__322 於 2010-06-13 03:09 PM 發表:
C0mm3nT<3妹妹我愛你>3<"
|
|
jaff334 於 2010-06-04 05:24 AM 發表:
cM =>
|
|
anthonylau52 於 2010-06-03 11:00 AM 發表:
'C'om'M'ent...
|
|
siuaQa 於 2010-06-01 07:41 PM 發表:
cm
|
|
IcE_Po 於 2010-05-30 07:24 PM 發表:
CoMMenT=]]
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 SHANXS 的個人主頁 ]