訪客留言 (284)
tszching0721 於 2009-01-20 08:19 PM 發表:
成成哥哥:
           考試點牙??
                          牙芷
ka_MisS_yOu 於 2009-01-18 12:00 AM 發表:

CM;']]*

libby_v3v 於 2009-01-16 11:37 AM 發表:
 小學一樣`;D nice t0 meet u`=]
ch12698 於 2009-01-11 10:05 AM 發表:
cm喔;D
tszching0721 於 2008-12-26 07:04 PM 發表:
Merry  Chistmas!
宜家先講唔介意???
 
 
 
ka_MisS_yOu 於 2008-12-23 01:47 PM 發表:
CM;]
ka_MisS_yOu 於 2008-12-23 01:47 PM 發表:
<style>
a:hover{ background-image: url();filter:flipv;height:1; }
</style>
Rita520_love 於 2008-12-22 06:11 PM 發表:
MeRRy cHrIStMas.@!!!
黎到都唔留CM
唔制喔.!
peggylove521 於 2008-12-21 10:13 AM 發表:
  cM籽]]"
祝你`聖誕怏樂]]"
 
仁濟醫院趙曾學韞小學的畢業生04-05 於 2008-12-01 08:18 PM 發表:
喂 成哥 你記唔記得底富are 你而家點are this係我hotmail你想找我就add我are
[ 返回 SHING199205 的個人主頁 ]