訪客留言 (29)
|
|
wing_yan_17 於 2010-07-23 06:28 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
SHINeeSzE 於 2010-07-16 02:48 PM 發表:
VivianYiNi : ;p 嗯;你係指邊個字?
|
|
VivianYiNi 於 2010-07-16 01:37 AM 發表:
我可唔可以要ss501個字呀?;]
|
|
VivianYiNi 於 2010-07-16 01:31 AM 發表:
CoMm3nT~★
|
|
midas_eshop2 於 2010-07-03 02:48 PM 發表:
唔該``唔該``阻阻你
7月喇,,相信大家都考完試...
恭喜大家先...
熱辣辣暑假又到
我地夜貓貓準備左好多好玩嘅活動
快D上黎睇下啦
唔該~*
PS:E個CM只用作宣傳,如果重覆或為你帶來不便,請原諒∼* |
|
SHINeeSzE 於 2010-06-16 05:53 PM 發表:
0v0 係啊 不過我係09年12月先開始鐘意 佢地架 ;)
|
|
lucy1118 於 2010-06-15 10:25 PM 發表:
cm=]
你係SHW?
|
|
cool_orz 於 2010-06-15 12:49 PM 發表:
comment;]
|
|
Arpingng 於 2010-06-05 07:10 PM 發表:
'comment=]
|
[ 發表留言 ]