訪客留言 (360)
|
|
cheok1122 於 2009-09-05 01:32 PM 發表:
好狗屎 超慘 好彩我今年有得去 ^^
|
|
SR6545622 於 2009-09-05 01:29 PM 發表:
55^^
係ar,以前都有得去ge,但上年話5要wo,姐我地個年,
搞到我地個年冇得去-3-
畢業典禮又冇,唉~~
真係慘ge一年,諗住可2留下回憶ar ma.
|
|
cheok1122 於 2009-09-05 01:21 PM 發表:
浸信 係咁嫁咩 但我都5清楚 讀到初一 走左 ^^
|
|
SR6545622 於 2009-09-05 01:19 PM 發表:
我地初三冇畢業旅行,高三先有
|
|
cheok1122 於 2009-09-05 01:15 PM 發表:
你間學校畢業旅行去邊丫?
|
|
tongsk2004 於 2009-09-04 02:19 PM 發表:
cm也
|
|
SR6545622 於 2009-09-01 08:18 PM 發表:
tHX你地AR^^
|
|
cheok1122 於 2009-09-01 05:17 PM 發表:
我都cm 返比你 我好少cm 比人 ^^ 你好好彩
|
|
HiNsFaNs9685 於 2009-09-01 03:40 PM 發表:
comMenT^v^
|
|
crazykaka824 於 2009-09-01 01:31 PM 發表:
你成日刀比cm我,,,,,,,><
無理由我唔比你ar ....
comment
comment X100
|
[ 發表留言 ]