訪客留言 (76)
|
|
m941028 於 2009-07-18 10:10 PM 發表:
我1-3年班吾係澳門BO A_A'
|
|
m941028 於 2009-07-17 02:07 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
m941028 於 2009-07-15 09:12 PM 發表:
你係邊個ah v_v?
|
|
angelbabyyan 於 2009-07-15 03:06 PM 發表:
傑哥"
唔洗叫我欣姐丫"
-.-"
|
|
wing_1997 於 2009-07-12 03:35 PM 發表:
CoMmEnT
|
|
Ieng_xDD 於 2009-07-11 11:32 PM 發表:
________c0mm3nT'=]
|
|
angelbabyyan 於 2009-07-07 01:33 PM 發表:
你上msn個陣問我攞la"
我sd比你"
|
|
angelbabyyan 於 2009-07-06 02:43 PM 發表:
唔得"
一定要做嫁"
|
|
angelbabyyan 於 2009-07-05 10:39 AM 發表:
快d去睇下我個blog啦"
入面有篇100問"
我點左你名嫁"
你要做丫"
|
|
angelbabyyan 於 2009-06-26 01:14 PM 發表:
- c0mm3nt"
|
[ 發表留言 ]