訪客留言 (66)
Kay1997 於 2009-06-30 06:00 PM 發表:
 CoMMenT
要回滴
Kay1997 於 2009-06-27 01:42 PM 發表:
 您講大話...
您飲酒
Kay1997 於 2009-06-27 01:38 PM 發表:
 怕怕^^
仲有
次次入您個blog都好lag
.....
SherrYTing 於 2009-06-26 02:14 PM 發表:
 好心係咪亂叫啦- -正嬲我你就慘la
Kay1997 於 2009-06-25 10:15 PM 發表:
 您都唔係叫A婷
您係叫奶奶婷  
Angel_kiss33 於 2009-06-18 08:17 PM 發表:
 c0mm2nt
sayme123 於 2009-06-16 12:56 PM 發表:
 ` C0mm2nT xd
Minnie131450 於 2009-06-13 05:34 PM 發表:
Cm.........
sarah502 於 2009-06-11 11:11 AM 發表:
送個CM比你啦!!~
KONG1221 於 2009-06-06 09:53 PM 發表:

比番個CM你啦

by K0nGs!

 
[ 返回 SherrYTing 的個人主頁 ]