訪客留言 (66)
|
|
Kay1997 於 2009-06-30 06:00 PM 發表:
CoMMenT
要回滴
|
|
Kay1997 於 2009-06-27 01:42 PM 發表:
您講大話...
您飲酒
|
|
Kay1997 於 2009-06-27 01:38 PM 發表:
怕怕^^
仲有
次次入您個blog都好lag
.....
|
|
SherrYTing 於 2009-06-26 02:14 PM 發表:
好心係咪亂叫啦- -正嬲我你就慘la
|
|
Kay1997 於 2009-06-25 10:15 PM 發表:
您都唔係叫A婷
您係叫奶奶婷
|
|
Angel_kiss33 於 2009-06-18 08:17 PM 發表:
c0mm2nt
|
|
sayme123 於 2009-06-16 12:56 PM 發表:
` C0mm2nT xd
|
|
|
Minnie131450 於 2009-06-13 05:34 PM 發表:
|
|
sarah502 於 2009-06-11 11:11 AM 發表:
送個CM比你啦!!~
|
|
KONG1221 於 2009-06-06 09:53 PM 發表:
比番個CM你啦 by K0nGs! |
[ 發表留言 ]