訪客留言 (125)
|
|
shirley0207 於 2009-05-22 10:34 PM 發表:
C..m..^^
|
|
fishbabixd2 於 2009-05-22 07:37 PM 發表:
原來係你啊=]
我個fd話有個人係網上同佢講佢好cute; 話做百老匯ge... 我個fd仲想去搵你添啊^^
|
|
gigi1994hk 於 2009-05-22 05:31 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
Yuki_Lok 於 2009-05-22 04:39 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
so66740512 於 2009-05-22 01:43 PM 發表:
hihi 你係
|
|
tkwong33 於 2009-05-22 10:36 AM 發表:
hihi=]
沙田友是也xd
|
|
kirsty820 於 2009-05-22 09:36 AM 發表:
係??
cm=]
|
|
emilyngai 於 2009-05-21 08:58 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
WaN0803 於 2009-05-21 08:45 PM 發表:
COmment
|
|
Yuki_Lok 於 2009-05-21 03:51 PM 發表:
c0mm2nt''
我識你?= =
|
[ 發表留言 ]