訪客留言 (243)
hou041 於 2010-08-06 10:54 PM 發表:
皇上龍體1定好長命;xd
皇上果然係讀聖賢書;xd
Siuvcheng 於 2010-08-06 10:06 PM 發表:
朕不嬲咁英明xd
hou041 於 2010-08-06 09:53 PM 發表:
皇上英明,皇上英明;xd
Siuvcheng 於 2010-08-06 09:19 PM 發表:
鏡郷家;你應該話啟品皇上;唔係朕;朕唔留cm啦xd
lovesiushop 於 2010-08-06 03:20 PM 發表:
FoReVeR0114 於 2010-08-06 12:18 PM 發表:
啓品朕-_-'你未cm(!!)
Siuvcheng 於 2010-08-06 01:51 AM 發表:
多謝俊妃
hou041 於 2010-08-06 12:49 AM 發表:
皇上;cmmmmmmmmmm;xd
Siuvcheng 於 2010-08-04 06:50 PM 發表:
多謝琪琪-v-
我天日如果出街幫你睇下啦-v-
kk6258768 於 2010-08-04 05:35 PM 發表:
  `   hapi B-day;b0.
[ 返回 Siuvcheng 的個人主頁 ]