訪客留言 (243)
kivakit2 於 2010-10-09 05:33 PM 發表:
程bb.夠鐘飲奶奶-_-
hou041 於 2010-10-08 11:39 PM 發表:
你終於get吾到我-v-;
Siuvcheng 於 2010-10-08 07:49 PM 發表:
哼xd
kivakit2 於 2010-10-07 05:47 PM 發表:
程bb. 哼a_a
Siuvcheng 於 2010-10-06 08:04 PM 發表:
-3-
hou041 於 2010-10-05 07:59 PM 發表:
會既:) 可能既:) 應該會:) ;XD
Siuvcheng 於 2010-10-05 06:54 PM 發表:
姐係我升到班唔係因為我好彩-v-
係因為我靠實力的xd
我相信我自己都會繼續咁樣落去xdd
hou041 於 2010-10-05 12:43 PM 發表:
姐係你吾會年年都咁好彩傢囉=,=!
Siuvcheng 於 2010-10-04 09:36 PM 發表:
re kawai: babi(k)!!
re 何俊濠: 但係你要知道你上到泥初二我已經係高一了xdd
hou041 於 2010-10-04 08:45 PM 發表:
努力嘗試緊:( 得閑先:) 有機會既;XD
[ 返回 Siuvcheng 的個人主頁 ]