訪客留言 (37)
|
|
annie081437 於 2009-08-20 08:59 PM 發表:
★c0mm3nt(3` |
|
janus13hk 於 2009-07-22 07:02 PM 發表:
HI
http://forum.foreverichly.com 一個為年青人打造既新論壇,今日隆重開幕... 全港最多靚女靚仔,新一代交友論壇 內容豐富:交友即時chat.吹水冰室.音樂.電影.動漫.星座 歡迎你們參與成為會員及加入版主管理員行列... 希望你們能成為我論壇一員...
上去玩下...可以嗎... |
|
lovyuki 於 2009-07-18 10:35 AM 發表:
comment:)
要回喔''
|
|
valma 於 2009-07-14 04:48 PM 發表:
`♥'c0mment for U!
`♥'c0mment for U!
`♥'c0mment for U!
`♥'c0mment for U!
`♥'c0mment for U! `♥'c0mment for U!
`♥'c0mment for U!要回丫
|
|
TIFFANNYTAM 於 2009-07-11 11:15 AM 發表:
無咩打又無咩睇咪封左佢囉
|
|
JaS0nLee 於 2009-07-10 07:29 PM 發表:
乖妹
做咩封左個blog -3-`
|
|
Ballsir 於 2009-07-02 02:13 PM 發表:
「自由盃」辯論決賽: 比賽日期:2009年7月4日(星期六) 比賽地點:將軍澳中心商場地下 比賽語言:粵語 一)中學組 對賽學校:南屯門官立中學(正方) vs 華英中學(反方) (原冠軍協恩中學因有豬流感確診個案須隔離並停止活動) 比賽時間:下午二時開始 比賽題目:港府應維持正生書院遷址梅窩的建議 二)大專組 對賽學校:香港科技大學(正方) vs 嶺南大學(反方) 比賽時間:下午四時開始 比賽辯題:教育語言微調方案弊多於利 ※名額有限,有興趣須儘快聯絡Ballsir登記。 |
|
hokwanma 於 2009-06-30 10:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
poon1680 於 2009-06-22 09:22 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
[ 發表留言 ]