訪客留言 (37)
annie081437 於 2009-08-20 08:59 PM 發表:
★c0mm3nt(3`
Richard_W 於 2009-08-17 04:22 AM 發表:
janus13hk 於 2009-07-22 07:02 PM 發表:

HI

 

http://forum.foreverichly.com

一個為年青人打造既新論壇,今日隆重開幕...

全港最多靚女靚仔,新一代交友論壇

內容豐富:交友即時chat.吹水冰室.音樂.電影.動漫.星座

歡迎你們參與成為會員及加入版主管理員行列...

希望你們能成為我論壇一員...

 

上去玩下...可以嗎...

 
lovyuki 於 2009-07-18 10:35 AM 發表:
comment:)
要回喔''
valma 於 2009-07-14 04:48 PM 發表:
`'c0mment for U!

 

`'c0mment for U! 

 

`'c0mment for U! 

 

`'c0mment for U! 

 

`'c0mment for U!

 

`'c0mment for U!

 

`'c0mment for U!要回丫
 
TIFFANNYTAM 於 2009-07-11 11:15 AM 發表:
無咩打又無咩睇咪封左佢囉
JaS0nLee 於 2009-07-10 07:29 PM 發表:
乖妹
做咩封左個blog -3-`
Ballsir 於 2009-07-02 02:13 PM 發表:
「自由盃」辯論決賽:
比賽日期:2009年7月4日(星期六)
比賽地點:將軍澳中心商場地下
比賽語言:粵語

一)中學組
對賽學校:南屯門官立中學(正方) vs 華英中學(反方)
(原冠軍協恩中學因有豬流感確診個案須隔離並停止活動)
比賽時間:下午二時開始
比賽題目:港府應維持正生書院遷址梅窩的建議

二)大專組
對賽學校:香港科技大學(正方) vs 嶺南大學(反方)
比賽時間:下午四時開始
比賽辯題:教育語言微調方案弊多於利

※名額有限,有興趣須儘快聯絡Ballsir登記。
hokwanma 於 2009-06-30 10:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
poon1680 於 2009-06-22 09:22 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 TIFFANNYTAM 的個人主頁 ]