訪客留言 (553)
|
|
lovemybaba 於 2009-11-22 07:03 PM 發表:
c0mmenT;; |
|
mymelodt 於 2009-11-22 05:55 PM 發表:
http://blog.qooza.hk/mymelodt 黎留個cM囝囡比我丫 * V * |
|
wing_1314520 於 2009-11-21 09:31 PM 發表:
ComMeNt |
|
choi_0000 於 2009-11-21 10:08 AM 發表:
c0mm2nt
要回 |
|
xo_bb 於 2009-11-16 11:42 PM 發表:
19號足球學界啦!!
我地一齊踢波都有兩年多的時間=]
希望大家會珍惜我地一齊係球場踢波既時間,踢埋今年有好多人會升上A龜
今年既學界我想大家一齊努力去踢好每一場波
經過一年既練習~大家今年應該都會有進步
我F.1 F.2個陣真係冇心踢足球隊..但係到左F.3 我真係有心踢
到左19號個日希望大家會落心落力!! 加油呀!! |
|
pkho 於 2009-11-16 08:38 PM 發表:
"___c0mm2nT=]
天氣轉冷..記住著多件33. |
|
babyimissyou 於 2009-11-15 06:29 PM 發表:
CommεΝτ
by : 包包 |
|
girl1489 於 2009-11-14 11:36 PM 發表:
cM;''
|
|
suKiava 於 2009-11-14 12:49 PM 發表:
cm:)
|
|
sky_lee 於 2009-11-12 09:24 PM 發表:
c0mm2nT=]
c0mm2nT=]
c0mm2nT=] |
[ 發表留言 ]