訪客留言 (553)
TszYan0105 於 2009-06-12 12:44 PM 發表:
cOmment :)
cOmment :)
kkchoi 於 2009-06-10 10:34 PM 發表:
 55,-v-''
 comment`\./
 
kkchoi 於 2009-06-10 10:07 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
kkchoi 於 2009-06-10 09:54 PM 發表:
 傻左-o-''咁叻女,點會留班呢?:)''點解會覺得我留班架``
 你問鄭煒然,{你丫妹叫咩名}''=]''
kkchoi 於 2009-06-10 09:37 PM 發表:
 
 55:)''學校咁細都見唔到~2E丫^V^
kkchoi 於 2009-06-10 07:42 PM 發表:
吾使,咁你要記得多D黎留CMCM啵=]''
我咪同你一間囉=)*`
sharKbaby 於 2009-06-10 04:34 PM 發表:
哈哈`  系搞爛gag
about_me 於 2009-06-10 03:20 PM 發表:
       a_a/
Cm...
xo_bb 於 2009-06-09 09:22 PM 發表:
tai  回反個cm比你!!
考試 加油
kkchoi 於 2009-06-09 08:30 PM 發表:
 THX  =]''
我右要送番COMMENT俾你@.@
[ 返回 Tai_0508 的個人主頁 ]