訪客留言 (69)
|
|
CHU_YUKI 於 2009-01-24 03:06 AM 發表:
CM'
|
|
Suti0418 於 2008-12-31 10:51 PM 發表:
CmCM;;
HAPPY NEW YEAR;; |
|
Jason2812 於 2008-12-25 09:34 PM 發表:
聖誕快樂!! 做個朋友OK!?
Cm...Cm=[
|
|
cindy0730 於 2008-07-18 09:20 AM 發表:
cm fOr YoU
|
|
lammeisio 於 2008-07-17 10:40 PM 發表:
HAHA'同你一齊我覺得好開心'^口^(永遠你是我第一個的友情)
如果我係主角呱'我好怕出錯''唔夠膽''>0< 唔係WO'IVY都有黑色衫啦'佢同我一組,芝同你一組咪得LOR'HA XD 睇你地咁講'我相信自己比信心嘗試'@V@' 朋友最重要的是包客-坦白`和體諒!`←咩意思呀"咩叫包客?!係咪包容?! 8月我都想去長隆'>0<". 到時先LA' 我逼媽咪比我去同埋比$我 HAHA XD D金句你跟我GE'' 上網找出來' ="=\ 其實我好好好好好好想打日記'但係搞到個BLOG 變成咁/_\ 你幾時幫我搞返好佢呀'你講GE;我等好耐都未得'你掛住自己的事''>0< |
|
|
呀鄒 於 2008-07-17 02:58 PM 發表:
CM
要回唷
|
|
TeaElaine 於 2008-06-22 10:19 PM 發表:
-v-""
|
|
CuteSweet 於 2008-06-19 09:05 AM 發表:
TeaElaine!
你今日同唔同我去街呀??????????
|
|
TeaElaine 於 2008-06-17 10:19 PM 發表:
咁就好la~~
你返大陸,,搞到我們又遲d先去~~
|
|
cheese1994 於 2008-06-17 12:50 PM 發表:
太開心啦....終於考完試la....可以玩電腦睇電視呀......哈哈
|
[ 發表留言 ]