訪客留言 (69)
CHU_YUKI 於 2009-01-24 03:06 AM 發表:
CM'
Suti0418 於 2008-12-31 10:51 PM 發表:
 
 
 CmCM;;
HAPPY NEW YEAR;;
Jason2812 於 2008-12-25 09:34 PM 發表:
聖誕快樂!! 做個朋友OK!?
Cm...Cm=[
cindy0730 於 2008-07-18 09:20 AM 發表:
 cm fOr YoU
lammeisio 於 2008-07-17 10:40 PM 發表:
HAHA'同你一齊我覺得好開心'^口^(永遠你是我第一個的友情)
如果我係主角呱'我好怕出錯''唔夠膽''>0<
唔係WO'IVY都有黑色衫啦'佢同我一組,芝同你一組咪得LOR'HA  XD
睇你地咁講'我相信自己比信心嘗試'@V@'
朋友最重要的是包客-坦白`和體諒!`←咩意思呀"咩叫包客?!係咪包容?!
8月我都想去長隆'>0<".    到時先LA'        我逼媽咪比我去同埋比$我 HAHA  XD

D金句你跟我GE'' 上網找出來' ="=\
 

其實我好好好好好好想打日記'但係搞到個BLOG 變成咁/_\
你幾時幫我搞返好佢呀'你講GE;我等好耐都未得'你掛住自己的事''>0<
呀鄒 於 2008-07-17 02:58 PM 發表:
 CM
要回唷
TeaElaine 於 2008-06-22 10:19 PM 發表:
-v-""
CuteSweet 於 2008-06-19 09:05 AM 發表:
TeaElaine!
你今日同唔同我去街呀??????????
TeaElaine 於 2008-06-17 10:19 PM 發表:
咁就好la~~
你返大陸,,搞到我們又遲d先去~~
 
cheese1994 於 2008-06-17 12:50 PM 發表:
太開心啦....終於考完試la....可以玩電腦睇電視呀......哈哈
[ 返回 TeaElaine 的個人主頁 ]