訪客留言 (69)
|
|
TeaElaine 於 2008-06-16 12:36 PM 發表:
sor,,
我用左冇聲~~
|
|
CuteSweet 於 2008-06-16 12:23 AM 發表:
你可唔可以唔好成日唔聽我電話得唔得!
|
|
TeaElaine 於 2008-06-15 11:25 AM 發表:
我依家好relax~
你都加油考埋2日exam~
加油!!
|
|
cheese1994 於 2008-06-14 02:08 PM 發表:
|
|
TeaElaine 於 2008-06-13 07:16 PM 發表:
My friends,,
sweet佢我best friend同埋係我同學^^
|
|
CuteSweet 於 2008-06-13 06:55 PM 發表:
HI!
大家好!我係sweety!請多多指教!
|
|
yummyIVY 於 2008-06-12 08:11 PM 發表:
茶!!!
我好開心呀!! 你明天最後一日考試!!你要加油吧/. 考完試一齊去玩.haha.. |
|
TeaElaine 於 2008-06-12 03:58 PM 發表:
THX,家姐,,
我會加油la~~
|
|
lammeisio 於 2008-06-11 07:20 PM 發表:
阿妹:
加油呀.. 記得嗎? 我的心比晒你 LA.. 你比心機考試..
我天天掛著你..
|
[ 發表留言 ]