訪客留言 (69)
TeaElaine 於 2008-06-16 12:36 PM 發表:
sor,,
我用左冇聲~~
 
CuteSweet 於 2008-06-16 12:23 AM 發表:
你可唔可以唔好成日唔聽我電話得唔得!!!!!!!!
TeaElaine 於 2008-06-15 11:25 AM 發表:
我依家好relax~
你都加油考埋2日exam~
加油!!
cheese1994 於 2008-06-14 02:08 PM 發表:
   點ar....你考完試la......
TeaElaine 於 2008-06-13 07:16 PM 發表:
My friends,,
sweet佢我best friend同埋係我同學^^
 
CuteSweet 於 2008-06-13 06:55 PM 發表:
HI!
大家好!我係sweety!請多多指教!
yummyIVY 於 2008-06-12 08:11 PM 發表:
   茶!!!
我好開心呀!!,,你去左我blog留言..感謝你!!

              你明天最後一日考試!!你要加油吧/.
                             考完試一齊去玩.haha..     
TeaElaine 於 2008-06-12 03:58 PM 發表:
THX,家姐,,
我會加油la~~
lammeisio 於 2008-06-11 07:20 PM 發表:
阿妹:
        加油呀..        記得嗎? 我的心比晒你  LA..           你比心機考試..
                  我天天掛著你..
[ 返回 TeaElaine 的個人主頁 ]