訪客留言 (311)
yIkIsSYoU 於 2010-08-28 09:11 PM 發表:
笨蛋<3
hee`
bubabya 於 2010-08-27 11:36 AM 發表:
"cOmM✯Nt-3- (k)"
"cOmM✯Nt-3- (k)"
"cOmM✯Nt-3- (k)"
"cOmM✯Nt-3- (k)"
by {ar❤怡"} <3
因為有你地  我每日都在期待中
有你地ge愛護和支持  使我不再孤獨
THX  ILoVeYoUbAbYs*
永遠支持你地  -3-
lynn_tsz 於 2010-08-24 11:30 PM 發表:
CM...我黎混吉的!!!
hlnlovez 於 2010-08-23 12:12 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
love1202 於 2010-08-17 12:48 AM 發表:
c0mment;`#)
c0mment;`#)
c0mment;`#)
c0mment;`#)
c0mment;`#)
aRKan128 於 2010-08-12 03:32 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
siu_smoke 於 2010-08-12 12:06 AM 發表:
`c0mm3nt
plz re:]
yIkIsSYoU 於 2010-08-11 11:08 PM 發表:
笨秋林xd
我接受伍到d字太細;所以;
我有心放大佢俾你個文盲睇架;)
我系咪好好人先;)
g1234567 於 2010-08-11 11:42 AM 發表:
CM ]=
Terrytong 於 2010-08-11 01:16 AM 發表:
哈哈`蠢左XP
[ 返回 Terrytong 的個人主頁 ]