訪客留言 (39)
|
|
k0MI_v3v 於 2009-06-24 05:19 PM 發表:
琴日我地1齊食飯.
你都有份食..
仲話好好食伽!!
你依家懶我兇狠!!
|
|
k0MI_v3v 於 2009-06-24 01:59 PM 發表:
009 琴日比我做左晚餐*
|
|
k0MI_v3v 於 2009-06-23 03:36 PM 發表:
001琴日比我殺左xd
你去搵009啦-v-
|
|
k0MI_v3v 於 2009-06-23 01:32 PM 發表:
我個樣系1個謎XD
|
|
lauyimfong 於 2009-06-23 08:32 AM 發表:
i'm2a=]
|
|
k0MI_v3v 於 2009-06-22 07:45 PM 發表:
本人甘易認.你都吾認得我...
我真系好傷心喔 t口t
|
|
lauyimfong 於 2009-06-22 12:24 PM 發表:
c0mment=]
|
|
k0MI_v3v 於 2009-06-21 05:27 PM 發表:
乜本小姐叫 楊 x 2 咩
|
|
k0MI_v3v 於 2009-06-21 05:17 PM 發表:
本人姓楊的=)
應該估到卦.__.
|
|
k0MI_v3v 於 2009-06-21 01:37 PM 發表:
2D班的小妹妹=)
|
[ 發表留言 ]