訪客留言 (31)
okt04102 於 2008-11-01 07:02 PM 發表:
 
  
笑多D,人都令D!_!
要笑呀^v^
送個大ComM3nT比你喇!
sisilove 於 2008-11-01 09:34 AM 發表:
 咩原本係你呀?
okt04102 於 2008-10-31 10:25 PM 發表:
 
C0MM3NT =v=
萬聖節快樂!_!
 
原來係你...''
sisilove 於 2008-10-30 12:00 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
sisilove 於 2008-10-27 09:39 PM 發表:
 衰野~幾時打blog呀
激鬼氣
死得啦我
唉~
BadGril93925 於 2008-10-26 03:45 PM 發表:
玩吾玩論壇牙? 呢度有個新壇 =) 得閒上去NA*
♥   y0 Forum™歪靈論壇 歡迎您=)

歪靈論壇系一個新壇 x)
希望您可以加入`成為我地的一份子`
來認識更多朋友`發表更多好文章`
時間耐左就會系個壇的資深會員喇 =)
歡迎中學生到本壇開設討論區 =)

呢個開心Family` 個個都咁Friendly`/\/\
http://krc.imp-e.com
mico_lzn 於 2008-10-25 10:27 PM 發表:
 sorry啊,我冇MSN,電腦壞了,DOWN不了。。。
mico_lzn 於 2008-10-25 10:26 PM 發表:
 SORRY啊。我冇MSN啊。。電腦坏了,DOWN不了
sisilove 於 2008-10-22 09:09 PM 發表:

cm for u

MingKitKit 於 2008-05-29 01:43 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 WAIHO1994 的個人主頁 ]