訪客留言 (31)
|
|
okt04102 於 2008-11-01 07:02 PM 發表:
笑多D,人都令D!_!
要笑呀^v^
送個大ComM3nT比你喇! |
|
sisilove 於 2008-11-01 09:34 AM 發表:
咩原本係你呀?
|
|
okt04102 於 2008-10-31 10:25 PM 發表:
C0MM3NT =v=
萬聖節快樂!_!
原來係你...'' |
|
sisilove 於 2008-10-30 12:00 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
sisilove 於 2008-10-27 09:39 PM 發表:
衰野~幾時打blog呀
激鬼氣
死得啦我
唉~
|
|
BadGril93925 於 2008-10-26 03:45 PM 發表:
玩吾玩論壇牙? 呢度有個新壇 =) 得閒上去NA*
♥ y0 Forum™歪靈論壇 歡迎您=) 歪靈論壇系一個新壇 x) 希望您可以加入`成為我地的一份子` 來認識更多朋友`發表更多好文章` 時間耐左就會系個壇的資深會員喇 =) 歡迎中學生到本壇開設討論區 =) 呢個開心Family` 個個都咁Friendly`/\/\ http://krc.imp-e.com |
|
mico_lzn 於 2008-10-25 10:27 PM 發表:
sorry啊,我冇MSN,電腦壞了,DOWN不了。。。
|
|
mico_lzn 於 2008-10-25 10:26 PM 發表:
SORRY啊。我冇MSN啊。。電腦坏了,DOWN不了
|
|
sisilove 於 2008-10-22 09:09 PM 發表:
cm for u |
|
MingKitKit 於 2008-05-29 01:43 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
[ 發表留言 ]