訪客留言 (330)
wingl0vey0u 於 2009-10-10 07:09 PM 發表:
c0mm3n+ ;) 150a_av`
William_3 於 2009-10-10 02:06 PM 發表:
琴晚綀到12點幾   散晒   好攰丫  又要比賽
William_3 於 2009-10-10 01:30 PM 發表:
今日3pm比賽丫   浦光村體育館
siu_yee1997 於 2009-10-10 12:39 PM 發表:
c0mM3nT f0R wIllIaM``
我系1T嫁-_-v.
babyimissyou 於 2009-10-08 10:13 PM 發表:
謝c0mment
by: 包包
wingl0vey0u 於 2009-10-08 04:43 PM 發表:
我係全班最7.7最傻個個!
William_3 於 2009-10-07 09:59 PM 發表:
 聽晚又要跑步啦    算啦  當為陸運會做準備
William_3 於 2009-10-07 09:15 PM 發表:
 唔知點解  我E幾日都係度想緊    我留係【青年軍】正確???    我留低定....咩好???
我好迷茫   我唔知我點解會有咁既想法   E家丫平已經""回巢""   竟然到我有D咁既想法    明明最堅定既係我黎   我可能真係太攰  /太耐冇比賽    【青年軍】入邊帶俾我快樂    亦係一個俾我發洩情緒既地方     [ 見到此留言既隊友   米周圍唱  我想靜下  唔想導演佢地又話乜又話乜 ]
xin_xin1314 於 2009-10-07 08:08 PM 發表:
cm
William_3 於 2009-10-07 07:46 PM 發表:
 E幾日又有表演  真係好辛苦
[ 返回 William_3 的個人主頁 ]