訪客留言 (171)
shijiyu 於 2009-03-07 12:49 PM 發表:
No Kyou-I, Sei-Sai. I don't play. /_\
 
What meaning about "向到"??
Qooza or ECO?? or another?
shijiyu 於 2009-03-06 12:07 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
shijiyu 於 2009-03-04 07:51 PM 發表:
Understand. XD
 
Which game you have play?
shijiyu 於 2009-03-02 09:19 PM 發表:
CM*
 
Have you see new animat, APH(黑格莉亞)?
cheng0yuen 於 2009-01-25 11:12 PM 發表:
 

Cm For u-
°新年快樂=]

 

shijiyu 於 2008-12-09 08:42 PM 發表:
Sorry, I'm have not use Qooza long time.
 
Comment back to you now.
ky_319 於 2008-11-30 10:49 AM 發表:
BaBiii`小影好耐冇留Cm了`:)
ky_319 於 2008-11-17 09:02 PM 發表:
 ♥c0mM3nT`
a09240717 於 2008-11-17 06:27 PM 發表:
COMMENT ' =)
GHOST_SWEET 於 2008-11-17 06:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 返回 XXXG00W0 的個人主頁 ]