訪客留言 (133)
kwankwan7229 於 2008-12-23 10:20 AM 發表:
MerrY X`mas!!!!
メリークリスマス!!!!
            ↑   ↑   ↑
         (解:聖誕快樂)
stephen_727 於 2008-12-22 07:02 PM 發表:
彥哥哥聖誕快樂-v-
鍚啖先=]]
 
 
XDXDTIN 於 2008-12-21 07:31 PM 發表:
 
聖誕老人放低左禮物喇!呢個禮物係一個c0mment`v3v
希望你聖誕快樂;有咩願望都可以實現到.
meRry cHrismAs*
fr0m`豆仔;)
[ 返回 YIN430 的個人主頁 ]