訪客留言 (104)
|
|
snoopy05652 於 2008-07-01 10:47 AM 發表:
THX FoR YoU cM..=]
cM FoR YoU~
|
|
jason199046 於 2008-06-27 02:02 PM 發表:
Cm FoR yOu |
|
shan_hung 於 2008-06-26 11:00 AM 發表:
叫你個fd咪白痴啦!
同埋叫佢唔好再做狗那..@@ 又要封左我..又要去我個到話我8婆... 佢係咪有問題??你同佢講.. 要嘈既就add我...唔好又封人.. 又要去人既bg到嘈!都唔知佢想點... 又唔夠薑係我面前不停爆粗... 佢死番去4川啦... |
|
ccky91k48 於 2008-06-26 12:06 AM 發表:
比個CM你先!!!
THX |
|
shan_hung 於 2008-06-21 11:45 PM 發表:
.3.yk小姐..
cm比你...! |
|
ccky91k48 於 2008-06-16 06:13 PM 發表:
give the cm... |
|
jason199046 於 2008-06-14 10:05 PM 發表:
Cm FoR yOu
|
|
plutoau 於 2008-04-30 01:13 PM 發表:
Why you have 2 BLOG?
|
|
plutoau 於 2008-04-30 01:08 PM 發表:
|
|
|
小雷aa..... 於 2008-03-23 02:33 PM 發表:
留了留了,留到了
不用哭吧!!!!
|
[ 發表留言 ]
[ 返回 YK1241 的個人主頁 ]