訪客留言 (104)
snoopy05652 於 2008-07-01 10:47 AM 發表:
THX FoR YoU cM..=]
cM FoR YoU~
jason199046 於 2008-06-27 02:02 PM 發表:
Cm FoR yOu
shan_hung 於 2008-06-26 11:00 AM 發表:
叫你個fd咪白痴啦!
同埋叫佢唔好再做狗那..@@
又要封左我..又要去我個到話我8婆...
佢係咪有問題??你同佢講..
要嘈既就add我...唔好又封人..
又要去人既bg到嘈!都唔知佢想點...
又唔夠薑係我面前不停爆粗...
佢死番去4川啦...
ccky91k48 於 2008-06-26 12:06 AM 發表:
CM先!!!
THX
shan_hung 於 2008-06-21 11:45 PM 發表:
.3.yk小姐..
cm比你...!
ccky91k48 於 2008-06-16 06:13 PM 發表:
give the cm...
jason199046 於 2008-06-14 10:05 PM 發表:
Cm FoR yOu
plutoau 於 2008-04-30 01:13 PM 發表:
 Why  you  have  2  BLOG?
 
plutoau 於 2008-04-30 01:08 PM 發表:
 How  are  you? How  your  exam  result?Sorry,I  can't  MSN   you.Please  go  to  my  BLOG  to  write  something!  Bye  bye!
小雷aa..... 於 2008-03-23 02:33 PM 發表:
 留了留了,留到了
不用哭吧!!!!
[ 返回 YK1241 的個人主頁 ]