訪客留言 (289)
|
|
kirstin 於 2010-01-16 05:18 PM 發表:
再給您壹個cm囝`
笑=]`
by 金魚`
|
|
yamleungkin 於 2010-01-16 04:24 PM 發表:
個句粗口都是除顯昇寫的
|
|
yamleungkin 於 2010-01-16 04:22 PM 發表:
對唔住,我是任良鍵,之前個句是除顯昇寫的
|
|
lam23451 於 2010-01-16 01:26 PM 發表:
★`c0mm3nT=] |
|
Yaukityee 於 2010-01-16 12:30 PM 發表:
除顯昇,
我想問你做咩係我個qooza到爆粗??
我得罪你咩??
|
|
Yaukityee 於 2010-01-16 12:24 PM 發表:
thx金魚同咪潘曉棋
多謝你地個cm
^^
|
|
yamleungkin 於 2010-01-15 09:13 PM 發表:
hi 其實你係唔係丘潔儀 我是除顯昇
|
|
yamleungkin 於 2010-01-15 04:36 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
|
|
kirstin 於 2010-01-13 10:55 AM 發表:
c0mment囝到你手`
by 金魚`
|
|
bb51716197 於 2010-01-13 10:21 AM 發表:
CM~
|
[ 發表留言 ]