訪客留言 (289)
kirstin 於 2010-01-16 05:18 PM 發表:
 再給您壹個cm囝`
笑=]`
by 金魚`
yamleungkin 於 2010-01-16 04:24 PM 發表:
個句粗口都是除顯昇寫的
yamleungkin 於 2010-01-16 04:22 PM 發表:
對唔住,我是任良鍵,之前個句是除顯昇寫的
lam23451 於 2010-01-16 01:26 PM 發表:
 
★`c0mm3nT=]
Yaukityee 於 2010-01-16 12:30 PM 發表:
除顯昇,
我想問你做咩係我個qooza到爆粗??
我得罪你咩??
 
Yaukityee 於 2010-01-16 12:24 PM 發表:
thx金魚同咪潘曉棋
多謝你地個cm
^^ 
yamleungkin 於 2010-01-15 09:13 PM 發表:
hi 其實你係唔係丘潔儀 我是除顯昇
yamleungkin 於 2010-01-15 04:36 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
kirstin 於 2010-01-13 10:55 AM 發表:
 c0mment囝到你手`
 by 金魚`
bb51716197 於 2010-01-13 10:21 AM 發表:
 CM~
[ 返回 Yaukityee 的個人主頁 ]