訪客留言 (289)
|
|
Yaukityee 於 2009-12-29 12:20 PM 發表:
thx!!
^^
|
|
suKiava 於 2009-12-29 12:17 PM 發表:
CM^^.
|
|
Yaukityee 於 2009-12-26 11:00 PM 發表:
thx!!
^^
|
|
cindylee2009 於 2009-12-26 10:12 PM 發表:
comment
>3< |
|
Yaukityee 於 2009-12-26 06:47 PM 發表:
我寫好張聖誕卡啦,
你隨時都可以拎,
多謝你個
cM
^^
|
|
chris5130 於 2009-12-26 12:51 AM 發表:
好呀!! 我等你啊∼ c0MM3nt ∮
|
|
Yaukityee 於 2009-12-25 10:46 PM 發表:
哦∼
thx your cM
^^
|
|
Yaukityee 於 2009-12-25 10:45 PM 發表:
何欣榮,
sor..,
唔好嬲啦,
我遲幾日俾你啦,
我寫好左,
攞去俾你啦,
cM ^^
bY
Candy |
|
jos20042008 於 2009-12-24 10:05 PM 發表:
MerRy X'maS`
c0mm3nT F0r y0u` 要回牙!> |
|
chris5130 於 2009-12-24 06:49 PM 發表:
踩場←其實冇意思,只係留個Cm c0MM3nt~ 聖誕快樂啊 我仲未收到你既聖誕卡呀.\/. 我嬲
|
[ 發表留言 ]