訪客留言 (289)
Yaukityee 於 2009-12-29 12:20 PM 發表:
thx!!
^^ 
suKiava 於 2009-12-29 12:17 PM 發表:
CM^^.
Yaukityee 於 2009-12-26 11:00 PM 發表:
thx!!
^^
cindylee2009 於 2009-12-26 10:12 PM 發表:
 
comment
>3<
Yaukityee 於 2009-12-26 06:47 PM 發表:
我寫好張聖誕卡啦,
你隨時都可以拎,
多謝你個
cM
^^
chris5130 於 2009-12-26 12:51 AM 發表:
好呀!!  我等你啊∼ c0MM3n
Yaukityee 於 2009-12-25 10:46 PM 發表:
 哦∼
thx your cM
^^
Yaukityee 於 2009-12-25 10:45 PM 發表:
 
何欣榮,
sor..,
唔好嬲啦,
我遲幾日俾你啦,
我寫好左,
攞去俾你啦,
cM      ^^
bY
    Candy
jos20042008 於 2009-12-24 10:05 PM 發表:
 MerRy   X'maS`
 c0mm3nT F0r y0u`
       牙!>
chris5130 於 2009-12-24 06:49 PM 發表:
踩場←其實冇意思,只係留個Cm c0MM3nt 聖誕快樂啊   我仲未收到你既聖誕卡呀.\/.   我嬲
[ 返回 Yaukityee 的個人主頁 ]