訪客留言 (70)
cherry_ng97 於 2009-02-22 12:14 PM 發表:
cM"]
   cOmm3n+">w<
okt04102 於 2008-12-20 10:53 PM 發表:
 
祝你有1個快樂的聖誕吧``=v=
Fr0m`嘉
hahadudian 於 2008-12-19 09:45 AM 發表:
。 。 。  ☆ 。 。 。
。 。 。/\ 。 。 。  
 。 。/﹏﹏\ 。。 。 
。 。/_﹏﹏_\ 。 。
 。 ■/﹏﹏\○。 。 。 
。 。/﹏﹏﹏﹏\聖誕節快樂_* 
 。/__﹏﹏__\ 。 。 。
。 ※ /﹏﹏\ § 。 。 。 
 。 /﹏﹏﹏﹏\。 。 。 。 
。 /__  __\。 。 。 。
。 。∞ || ∞。 。 。 。 
      ■■ | | □□    
           ■■ ---- □□ 
 
yoko0276 於 2008-12-16 08:11 PM 發表:
你係wh0呀?!><....點都好...留個cm比你先^^
mary81997 於 2008-12-14 10:54 AM 發表:
你是??
SIUYUKLAM 於 2008-12-01 08:31 PM 發表:
COMMENT*你系..?
 
kaka210595 於 2008-12-01 08:30 PM 發表:
CM*
Ricky0322 於 2008-11-25 09:12 PM 發表:
 CM....你係邊個??
KONGPUIYEE 於 2008-11-15 10:45 AM 發表:
 你系冰個?!`
erica_lub_u 於 2008-11-03 08:44 PM 發表:
COMMENT`
[ 返回 ZZY1 的個人主頁 ]