訪客留言 (556)
bobo0224 於 2009-12-26 07:05 PM 發表:
comment
 
kiKiYeh 於 2009-12-26 06:16 PM 發表:
 cOmm3nT^^
Love_520_tin 於 2009-12-26 04:24 PM 發表:
★CoMMEnTs
◇CoMMEnTs
◆CoMMEnTs
□CoMMEnTs
■CoMMEnTs
▽CoMMEnTs
要回呀
一個cm因你傻千次
我夠唔夠傻先??
夠傻就回多d cm俾我啦!!
hksar 於 2009-12-26 02:05 PM 發表:
 
每收一個短訊,就會賺取一元。
大家幫幫手請用以下網址登記,即可以免費接收短訊(SMS),

免費註冊,零風險,收入可觀。
只會賺錢,保證電訊公司絕不會收費。

http://smscash2u.com/receiver_register.php?rid=20854

新一批支票已經寄出,有証有據。 http://smscash2u.com/receiver_register.php?rid=20854
lokman1996 於 2009-12-26 01:17 AM 發表:
c0mment‵
ben071 於 2009-12-26 12:38 AM 發表:
cm=]
ching637 於 2009-12-26 12:27 AM 發表:
 
 c0mm3n+`
re aR`
ch!nG
lokman1996 於 2009-12-24 01:09 PM 發表:
c0mmenT‵
merry x'mas=]
HX1314 於 2009-12-24 10:37 AM 發表:
`★c0mm3nT;]
`★c0mm3nT;]
`★c0mm3nT;]
`★c0mm3nT;]
`★c0mm3nT;]
`★c0mm3nT;]
`★c0mm3nT;]
`★聖誕快樂
bb199645 於 2009-12-23 06:57 PM 發表:
 
祝你聖誕節快樂呀~
happy~`X'MAS~
~~~CM~CM~~~
         BY`火火~~
[ 返回 Zuki1k17 的個人主頁 ]