訪客留言 (720)
R12U 於 2009-06-18 11:57 AM 發表:
 HappY BriThDay~
R12U 於 2009-06-18 11:57 AM 發表:
 唉
 你英文金勁。
比個英文版本比你。
HAPPY  BRITHDAY...
L1KE 於 2009-06-17 11:34 PM 發表:
 
呵呵`5洗客氣~
L1KE 於 2009-06-17 10:42 PM 發表:
 CM CM`
哇`令仔,你聽日生日呀!甘我要同你講生日快樂咯哦!哈哈!令仔,{生日快樂}送比你!西西******
kwan_713 於 2009-06-17 08:46 PM 發表:
★` c0mm3nt.
R12U 於 2009-06-17 10:20 AM 發表:
 cm for u.
i2GeING 於 2009-06-17 12:58 AM 發表:
 
 c0mment.. 
 記得回啦.. >.<
R12U 於 2009-06-16 02:00 PM 發表:
 爆炸令CM。
R12U 於 2009-06-16 02:00 PM 發表:
 cmcmcmcmcmmcm
令CM.
qq34567 於 2009-06-15 03:02 PM 發表:
CM FoR yoU!!]
[ 返回 a19960618 的個人主頁 ]