訪客留言 (720)
R12U 於 2009-05-15 01:30 PM 發表:
 stryrtu
R12U 於 2009-05-15 01:30 PM 發表:
 cm foi
R12U 於 2009-05-15 01:30 PM 發表:
 cm for u.
R12U 於 2009-05-15 01:30 PM 發表:
 cm for u.
i2GeING 於 2009-05-11 08:48 PM 發表:
 一閃一閃小昇昇..
 哈.    回你的CM;'
R12U 於 2009-05-11 07:07 PM 發表:
如果唔系你鬧我先.,
B班既女仔都睇到晒你咁樣鬧我.
你知唔知你戈陣好傷我自尊心丫.張細方,!!
如果你唔系咁我使po你張相,?
人地唔借野比你抄你就鬧人地星仔,
你好過份.我唔驚你架.!你鍾意鬧就鬧,
最好鬧飽你.,省反唔使晒你媽咪買既米,!
love101032 於 2009-05-11 03:05 PM 發表:
 你睇下佢個blog先啦!
 係佢po我張野先嫁!
L1KE 於 2009-05-11 01:20 PM 發表:
 CM CM
kwan_713 於 2009-05-08 09:27 PM 發表:
cM`
chingbb1028 於 2009-05-08 01:00 PM 發表:
 comment! 
comment!
comment!
comment!
comment!
comment!

comment! 
comment!
[ 返回 a19960618 的個人主頁 ]