訪客留言 (720)
|
|
R12U 於 2009-05-15 01:30 PM 發表:
stryrtu
|
|
R12U 於 2009-05-15 01:30 PM 發表:
cm foi
|
|
R12U 於 2009-05-15 01:30 PM 發表:
cm for u.
|
|
R12U 於 2009-05-15 01:30 PM 發表:
cm for u.
|
|
i2GeING 於 2009-05-11 08:48 PM 發表:
一閃一閃小昇昇..
哈. 回你的CM;'
|
|
R12U 於 2009-05-11 07:07 PM 發表:
如果唔系你鬧我先.,
B班既女仔都睇到晒你咁樣鬧我.
你知唔知你戈陣好傷我自尊心丫.張細方,!!
如果你唔系咁我使po你張相,?
人地唔借野比你抄你就鬧人地星仔,
你好過份.我唔驚你架.!你鍾意鬧就鬧,
最好鬧飽你.,省反唔使晒你媽咪買既米,!
|
|
love101032 於 2009-05-11 03:05 PM 發表:
你睇下佢個blog先啦!
係佢po我張野先嫁!
|
|
L1KE 於 2009-05-11 01:20 PM 發表:
CM CM
|
|
kwan_713 於 2009-05-08 09:27 PM 發表:
cM`
|
|
chingbb1028 於 2009-05-08 01:00 PM 發表:
comment!
comment! comment! comment! comment! comment! comment! comment! |
[ 發表留言 ]