訪客留言 (1083)
|
|
yanbaby24 於 2009-03-30 10:56 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
|
|
a2617185 於 2009-03-30 10:44 PM 發表:
RE 晴,
我咩都無BUY,無時間呀
RE MELON,
我RE左呢"
THX FOKYAN既CM呢,
哈哈,唔洗XD"
THX I LOVE 520既CM仔呢"
|
|
I_LoVe_520 於 2009-03-30 08:32 PM 發表:
第一次黎比大大個CM你 哈哈~
|
|
fokyan 於 2009-03-30 06:40 PM 發表:
c0mment; ken`
金日好多謝你既燒餅; 好好味' Thz阿@@ |
|
MelonGirl 於 2009-03-30 04:12 PM 發表:
黎我度唔留CM就走?!甘衰嫁.
罰你拿拿琳回返個比我也-3- |
|
Jackie_Love 於 2009-03-30 12:28 PM 發表:
心淡la` 你一定有買比x寶貝la>___< 嗚嗚...ken哥哥吾要我la...-口- |
|
a2617185 於 2009-03-29 11:24 PM 發表:
TO 晴"
無時間BUY呢"
SOR""
|
|
a2617185 於 2009-03-29 11:22 PM 發表:
THX BEARBABY既CM仔呢"
THX KWAN呢幾日既CM仔"
THX FORYAN既CM仔""
THX YAN既CM仔呢,
日日都有喎XDD"
THX ANNA既CM仔呢"
THX SOYEE既CM仔""
|
|
miminini 於 2009-03-29 08:17 PM 發表:
cm cm
|
|
yanbaby24 於 2009-03-29 06:26 PM 發表:
29/3 金日o既comment囝xb``
|
[ 發表留言 ]